Yritys - Ilmoittaudu Parasta palvelua 2018 -kilpailuun!



Viime vuoden voittaja Punnitse ja Säästä nauttii yhä voitostaan, mutta on aika etsiä uutta Pohjois-Savon parasta asiakaspalvelijaa vuodelle 2018!

Kilpailu käynnistyy jo viidettä kertaa Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunnan järjestämänä yhdessä Savonia-ammattikorkeakoulun kanssa. Yhteistyössä mukana myös Savon Sanomat.

Ilmoittautumalla mukaan olet yhdessä mm.
LähiTapiolan, Kalpan, ISS:n, Keskon, PeeÄssän, OP:n
ja Carlsonin kanssa kilpailemassa Parasta palvelua 2018 tittelistä!
Haastakaa edellä mainittujen yritysten tapaan esimerkiksi yhteistyökumppaninne tarjoamaan alueen parasta palvelua!

Kuluttajaäänestys tapahtuu viikoilla 41-43 Savon Sanomien nettisivuilla. Voittaja julkistetaan vuoden lopussa.
Ilmoittautuminen päättyy 14.9.2018


Saatte postissa aloituspaketin, joka sisältää muutaman kuluttajalle suunnatun info -julisteen, jotka voitte laittaa esille toimipisteillänne.
Lisää julisteita pääsette tulostamaan tältä sivulta.
Ilmoittautumalla sitoudutte pitämään kilpailua näkyvillä niin toimipisteillänne kuin mahdollisissa some-kanavoissa.

Katso palveluvaliokunnan puheenjohtajan ohjeistus kilpailuun!


 
 
 

Ilmoittautumislomake Parasta palvelua 2018 -kilpailuun

Kilpailu käynnistyy jo viidettä kertaa Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunnan järjestämänä yhdessä Savonia-ammattikorkeakoulun kanssa. Yhteistyössä mukana myös Savon Sanomat.
  
Yrityksen tai organisaation nimi (*)
Yhteyshenkilön sähköposti (*)
Yrityksen verkkosivu
Postitusosoite (*)
Perustelut miksi teidän yrityksenne tai organisaationne tarjoaa parasta palvelua.
  
Kilpailuun osallistuminen ilmoitetaan julkisesti. Osallistumalla sitoudutte pitämään kisaa esillä omassa viestinnässänne sekä edistämään hyvää palvelua kilpailun ajan. Yleisö pääsee äänestämään osallistujia Savon Sanomien sivuilla. Parhaasta palvelusta päättää Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunta. Onnea kilpailuun!
 (*) Pakollinen tieto
 
 

Kisaohjeet ja säännöt

  • Ilmoittautuminen kisaan viimeistään 14.9.2018. Vain ilmoittautuneet yritykset ovat mukana.
  • Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunta valitsee voittajan kilpailun yleisöäänestyksen perusteella vuoden lopussa.

Savolaisen palvelun teesit


Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunnan tavoitteena on, että savolaisesta palvelusta nousee maakunnan vetovoimainen tunnusmerkki. Täällä asuva, tänne muuttava tai täällä matkaileva tietää, että savolaisen palvelun laatuun voi luottaa – ja itse palvelutapahtuma onnistuu varsin usein iloisesti yllättämään.


Savolaisen palvelun teesit:

 
  1. RENNOSTI AITOA

Savossa ei ole tapana teeskennellä, pönöttää tai hienostella. Kohtaamisissa on lupa olla aidosti oma itsensä ja laittaa persoona peliin – sekä asiakkaalla että asiakaspalvelijalla.

  1. HUUMORILLA JA SAVOLAISELLA DIPLOMATIALLA

Vastuu on kuulijalla, kuten tapana on todeta. Asiakas voi todellakin yllättyä, mutta tavalla joka jättää kutkuttavasti hyvälle mielelle. Savosta löytyy iso joukko asiakaspalvelun ammattilaisia, jolla on päivästä toiseen leveä hymy ja iloinen pilke silmäkulmassa. Savo tarjoaa palvelualttiutta, jolla hankalatkin tilanteet hoituvat parhain päin liki diplomaatin ammattitaidolla. Tavoitteenamme on todellinen winwin, joka kantaa pitkälle tulevaisuuteen.

  1. AMMATTITAIDOSTA TINKIMÄTTÄ

Asiakkaiden ongelmat ovat välillä kinkkisiä, ja hyvä niin. Se tekee työstä entistä kiinnostavampaa. Parhaassa savolaisessa palvelussa ollaan valmiita näkemään vaivaa, jotta asiakkaalle löydetään kaivattu ratkaisu.

  1. RIPEÄÄ KIIREETTÖMYYTTÄ

Vaikka kiire on osa arkea, ei sen tarvitse heijastua asiakkaihin. Asiat hoidetaan ripeästi ja valmista syntyy, mutta hosumatta.

  1. SUVAITSEVAA YHTEISÖLLISYYTTÄ

Parasta savolaista palvelua tarjotakseen ei tarvitse olla savolainen. Toivotamme tervetulleeksi intohimoiset palvelualan ammattilaiset Suomesta ja ulkomailta ja otamme heidät ilolla mukaan tiimiin. Savolaisuus on suvaitsevaa yhteisöllisyyttä, johon on helppo tulla mukaan.