Alueen parasta palvelua etsitään kuudennen kerran


Parasta palvelua -kilpailu alkaa jälleen Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunnan ja Savonia-ammattikorkeakoulun järjestämänä. Yhteistyössä mukana Savon Sanomat ja Kuopion Kaupunki.
Parasta palvelua -kilpailu haastaa alueen yrityksiä mukaan luomaan parasta asiakaspalvelukokemusta!
 

Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunnan tavoitteena on, että Pohjois-Savo erottuisi maakunnista nimenomaan palvelualttiudella. Täällä asuva, tänne muuttava tai täällä matkaileva tietää, että savolaisen palvelun laatuun voi luottaa – ja itse palvelutapahtuma onnistuu varsin usein iloisesti yllättämään.

Ilmoita organisaatiosi mukaan kilpailuun tästä!


Seuraa kilpailun etenemistä somessa:


     


 



Jäikö kysyttävää?
Ota yhteyttä Parasta palvelua -projektiryhmään
parastapalvelua@savonia.fi
 
 
 


          



 

Savolaisen palvelun teesit


Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunnan tavoitteena on, että savolaisesta palvelusta nousee maakunnan vetovoimainen tunnusmerkki. Täällä asuva, tänne muuttava tai täällä matkaileva tietää, että savolaisen palvelun laatuun voi luottaa – ja itse palvelutapahtuma onnistuu varsin usein iloisesti yllättämään.


Savolaisen palvelun teesit:

 
  1. RENNOSTI AITOA

Savossa ei ole tapana teeskennellä, pönöttää tai hienostella. Kohtaamisissa on lupa olla aidosti oma itsensä ja laittaa persoona peliin – sekä asiakkaalla että asiakaspalvelijalla.

  1. HUUMORILLA JA SAVOLAISELLA DIPLOMATIALLA

Vastuu on kuulijalla, kuten tapana on todeta. Asiakas voi todellakin yllättyä, mutta tavalla joka jättää kutkuttavasti hyvälle mielelle. Savosta löytyy iso joukko asiakaspalvelun ammattilaisia, jolla on päivästä toiseen leveä hymy ja iloinen pilke silmäkulmassa. Savo tarjoaa palvelualttiutta, jolla hankalatkin tilanteet hoituvat parhain päin liki diplomaatin ammattitaidolla. Tavoitteenamme on todellinen winwin, joka kantaa pitkälle tulevaisuuteen.

  1. AMMATTITAIDOSTA TINKIMÄTTÄ

Asiakkaiden ongelmat ovat välillä kinkkisiä, ja hyvä niin. Se tekee työstä entistä kiinnostavampaa. Parhaassa savolaisessa palvelussa ollaan valmiita näkemään vaivaa, jotta asiakkaalle löydetään kaivattu ratkaisu.

  1. RIPEÄÄ KIIREETTÖMYYTTÄ

Vaikka kiire on osa arkea, ei sen tarvitse heijastua asiakkaihin. Asiat hoidetaan ripeästi ja valmista syntyy, mutta hosumatta.

  1. SUVAITSEVAA YHTEISÖLLISYYTTÄ

Parasta savolaista palvelua tarjotakseen ei tarvitse olla savolainen. Toivotamme tervetulleeksi intohimoiset palvelualan ammattilaiset Suomesta ja ulkomailta ja otamme heidät ilolla mukaan tiimiin. Savolaisuus on suvaitsevaa yhteisöllisyyttä, johon on helppo tulla mukaan.


 

Kisaohjeet ja säännöt yrityksille

  • Ilmoittautuminen kisaan viimeistään 15.9.2019. Vain ilmoittautuneet yritykset ovat mukana. Ilmoittautuminen tapahtuu tämän linkin takaa.
  • Kilpailuun osallistuneista yrityksistä ilmoitetaan julkisesti.
  • Savon Sanomat toteuttaa yleisöäänestyksen syksyllä 2019. Kuopion alueen kauppakamarin palveluvaliokunta valitsee voittajan mm. äänestyksen perusteella.
  • Ilmoittautumalla sitoudutte pitämään kilpailua näkyvillä niin toimipisteillänne kuin some-kanavissa. Parasta Palvelua –kilpailun materiaaleja saa vapaasti käyttää.