COVID-19 - asiakasohje kauppakamarin lähikoulutuksiin ja tilaisuuksiin

06.08.2020

Turvallinen osallistuminen koulutuksiin ja tilaisuuksiin
 
Aloitamme kauppakamarissamme lähikoulutukset ja tilaisuudet jälleen elokuussa 2020. Syksyn koulutukset on julkaistu Kauppakamarikaupassa. 
 
Noudatamme ja seuraamme jatkuvasti THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä ja päivitämme asiakasohjeistuksia tarpeen mukaan. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Huolehdimme siitä, että paluu uuteen normaaliin tapahtuu mahdollisimman turvallisesti ja tartuntariskit minimoidenMikäli tapahtuman aikana on kokoontumisrajoituksia voimassa, tilaisuus pyritään järjestämään verkkotapahtumana/livestreamina.
 
Järjestämme tilaisuutemme vain luotettavien, hygieniasta ja turvallisuudesta huolehtivien kumppanien kanssa.

Kaikkiin kauppakamarin koulutuksiin voit nyt osallistua etäyhteydellä! Järjestämme kaikkiin lähikoulutuksiimme etäyhteyden kätevästi Teams Liven kautta. Sinä päätät miten osallistut - pääasia, että pidät huolta osaamisestasi!
Ilmoitathan etäosallistumisesta koulutukseen sähköpostitse kauppakamari@kuopiochamber.fi - toimitamme sinulle ohjeistuksen etäosallistumiseen.

COVID-19-ajan asiakasohje kauppakamarin lähikoulutuksissa ja tilaisuuksissa 
 
1. Vain terveenä paikan päälle 
Mikäli Sinulla on vähäisiäkään sairastumisen oireita, kuten lievääkin kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta, pyydämme Sinua ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme ja jäämään kotiin. Pyrimme järjestämään Sinulle mahdollisuuden osallistua tilaisuuteen etäyhteydellä. Mikäli olet osallistunut tilaisuuteemme oireettomana, mutta epäilet tai saat tiedon testin jälkeen sairastumisesta koronavirukseen, ilmoitathan siitä välittömästi asiakaspalveluumme. 
 
2. Turvavälit 
Huomioimme tilaisuuksiemme osallistujamäärissä sen, että tarvittava turvaväli onnistuu. Koulutustilaisuuksissa merkitsemme pöytäpaikat etukäteen lisäämällä paikoille muistiinpanovälineet ja mahdollisen aineiston. Pyydämme Sinua ottamaan huomioon turvavälit ohjeidemme mukaisesti.  
 
3. Koulutusaineisto 
Suosimme sähköistä koulutusaineistoa silloin kun se on mahdollista. Saat linkin koulutusaineistoon viimeistään päivää ennen tilaisuutta. Mikäli koulutusaineisto on välttämätön, aineisto löytyy etukäteen merkityiltä pöytäpaikoilta. 
 
4. Tarjoilut 
Tarjoilut hoidetaan mahdollisimman turvallisella tavalla ravintoloiden ohjeistuksia noudattaen. Mikäli koulutukseen sisältyy lounastarjoilu, varaamme ravintolasta pöydän koulutukseen osallistujille sekä aikataulutamme lounaan turvallisesti ravintoloiden ruuhkaisimmat ajat huomioiden.  
 
5. Hygienia ja suojavälineet
Käsidesejä on saatavilla tilaisuuden aikana. Huolehdithan omasta käsihygieniastasi. Ilmoittautumisen yhteydessä saat käyttöösi niin halutessasi kertakäyttöisen kasvosuojan.
 
6. Liikkuminen 
Vältäthän turhaa liikkumista muissa tiloissa tilaisuuksien ja koulutusten aikana. Suosittelemme, että pysyttelet pääsääntöisesti koulutussalissa tilaisuuden aikana ja vältät yleisissä tiloissa liikkumista. 
 
7. Kauppakamarimme henkilökunta 
Huomioimme omassa toiminnassamme turvavälit ja hygienian. Olemme käytettävissäsi kaikissa mahdollisissa pulmatilanteissa. Otathan meihin yhteyttä, mikäli joku asia mietityttää Sinua. 


Yksi tilaisuuksien ja koulutusten parhaimmista anneista on verkostoituminen, toistemme tapaaminen ja hyvät keskustelut kollegoiden kanssa – siksi toivommekin hartaasti, että pääsisimme tapaamaan ja keskustelemaan kasvokkain!

Tervetuloa oireettomana!

Palvelujohtaja Johanna Haapakorva 
Palveluneuvoja Mari Polvinen

kauppakamari@kuopiochamber.fi 
p. 017 - 266 3800 

Mikäli lähikoulutuksiin osallistuminen ei ole kohdallasi mahdollista, muistathan kauppakamarin striimikoulutukset, joihin voit osallistua kätevästi etäyhteyksin. 

Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp Email