Palvelujohtaja Johanna Haapakorva vastaa jäsenistön uusiin odotuksiin

05.09.2018

Palvelukokonaisuuden kehittäminen on noussut tärkeäksi kehittämiskohteeksi kauppakamarityössä. Jäsenistön kasvaessa ja asiakkaiden tarpeiden kehittyessä vaaditaan palveluilta uudistumista.
Tämän seurauksena Kuopion alueen kauppakamarin koulutuspäällikkönä toimineen Johanna Haapakorvan, KTM, työnkuva muuttuu palvelujohtajaksi.
‒ Haluamme vastata jäsentemme tarpeisiin entistä monipuolisemmin ja palvelunohjaus vaatii kokonaisvaltaista näkemystä ja johtamista. Uusia palvelukonsepteja tuotetaan yhä enemmän yhteistyössä kauppakamariryhmän kanssa, Haapakorva ajattelee.
 
Palveluprosessin kehittämisessä keskitytään yritysten kasvuun ja tulevaisuuden ennakointiin.
‒ Haluamme tehdä alueellamme ratkaisukeskeistä vaikuttamistyötä ja palveluita kehittämällä olemme ratkomassa jäseniemme haasteita.
Uutena avauksena kehitellään palvelumallia yritysten osaavan työvoiman saatavuuden edistämiseen alueella, joka on eräs Kuopion alueen kauppakamarin pitkäaikaisen vaikuttamisen teemoista.
‒ Syksyllä rakennetaan konseptia, jolla tuodaan tulevaisuuden huomioivia, ketteriä keinoja yritysten henkilöstöjohtamisen prosesseihin. Samalla teemme alueellista osaajaverkostoa aktiivisemmaksi ja helpotamme uusien, myös kansainvälisten osaajien saapumista alueelle.
 
Syksyn aikana Johanna saa työparikseen palveluneuvojan tuomaan jäsenpalveluita jäsenistön lähelle ja helpottamaan yhteydenpitoa toimialasta ja yrityksen koosta riippumatta. Palveluneuvoja tehtäväkenttään kuuluvat mm. ulkomaankaupan asiakirjat, jäsenneuvonta, koulutus- ja tapahtumajärjestelyt sekä jäsenrekisterin ylläpito.


 

Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp Email